ibsad adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Arkadaşlar Sakın Bi Hata Yapıpda Pm göndermeyin Zalim Bey Adlı Kullanıcı Dolandırıcıdır..Hatta Beni Kandırmaya Çalışmıştı..!!! Ama Olmadı Malesef

kanıt göstermeden kimseyi suçlayamassın