ibsad adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Arkadaşlar Sakın Bi Hata Yapıpda Pm göndermeyin Zalim Bey Adlı Kullanıcı Dolandırıcıdır..Hatta Beni Kandırmaya Çalışmıştı..!!! Ama Olmadı Malesef
once ucret verilecektir merak etmeyin 0 tradesi olanlara kanmayin ucret once