Konu
Scrapebox ProgramI iLE İlgili sorun yaşıyorum
09-01-2011, 19:16:14
#8
Myilmaz
extraman adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
İlk Önce Programın Kendi bulduğu Proxy leri Tarat ,sonra test et Faild olanları ayıkla. Bide böyle dene
RebeLMasteR adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
maximum connection ı en fazla 40ta olsun.
Teşekkürler yorumlarınız için deniyeceğim inş. sorun olmaz artık