Konu
Anasayfam Nasıl Olmalıdır ?
09-01-2011, 16:58:23
#1
xTyle
Merhaba arkadaşlar ;
Bir sitem var ve sitem subdomainlerden olusuyor. Yani şöyle. ;
qwe.asd.com
rty.asd.com
zxc.asd.com gibi 7-8 tane subdomain var ve içerikler bu subdomainlerde.
www.asd.com'un
anasayfası nasıl olmalıdır ?