Mrb arkadaşlar bende sitemin ipsini değiştirmek istiyorum, yeni ipnin de ns lerini ekledim domainime 2 gün bekledim ns otursun diye. Fakat plesk panelden ipyi değiştirince plesk sayfası geliyor.
Acaba yeni ipnin ns leri mi birinci olarak eklenecek domain panelinden?