patlican adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
İllegalle ısın olmazda ne amacla kırıyorsun ozaman tuhaf ya
Ya kardeşim siz neden böyle her gölün içinde sazan arıyosunuz ? bazı insanlar vardır özel bir durumu olur kodları açtırmak ister kafan basmıyormu bu kadarına ? illegalle işim olmaz diyosam olmaz olursada zaten açıklarım burda çoluk çocuk değiliz biz

yusufffff adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
konu kilitlenmediğine göre dahakimse görmemiş demekki %75 ban yersin kardeş
Kardeşim bilmeyerek açtım konuyu ban yersemde hakkım demekki sağlık olsun.