JustGo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ücretsiz verdiğiniz hizmet karşılığı iTrader alıp/vermeyi sürdürmeyin lütfen.
Merhaba bir arkadaş sadece vereyimmi hocam dedi. Siz bilirsiniz hocam dedim. O Verdi başka kimseden almadım . Yasak olduğunuda bilmiyorduk kusura bakmayın