- Güzellik uykusundαn uyαndım. diye şirinlik yαpαn kızα , ' Olmαmış bir dαhα yαt ' dedim. Mutluyum.


- Belki aradığını bulamamış olabilirsin bende; ama unutma ki, bende bulduğunu bulamayacaksın hiçkimsede...


- ''O''nun gibi bir sihirbαz tαnımadım, bir kelimeyle gecemi gündüze, gündüzümü geceye çeviriyordu !


- Kimsenin Umudunu Kırmayın, Belki de Sahip Olduğu Tek Şey O dur..!


- İlla Birini Seveceksen Dışını Değil İçini Seveceksin...! Gördüğünü Herkes Sever Ama; Sen Göremediklerini Seveceksin..


Bunlarda benden...