- Güzellik uykusundαn uyαndım. diye şirinlik yαpαn kızα , ' Olmαmış bir dαhα yαt ' dedim. Mutluyum.
- Belki aradığını bulamamış olabilirsin bende; ama unutma ki, bende bulduğunu bulamayacaksın hiçkimsede...
- ''O''nun gibi bir sihirbαz tαnımadım, bir kelimeyle gecemi gündüze, gündüzümü geceye çeviriyordu !
- Kimsenin Umudunu Kırmayın, Belki de Sahip Olduğu Tek Şey O dur..!
- İlla Birini Seveceksen Dışını Değil İçini Seveceksin...! Gördüğünü Herkes Sever Ama; Sen Göremediklerini Seveceksin..
Bunlarda benden...