Keşke 70 alsaydın bayağı yer var 70 le alan. 60 la ancak itfaiyecilik fln var.
Valla Kader Kısmet . Çalışmadık bir yer çıkmaz diye onda da 67 aldık Sonra dedim hay si...

Neyse Artık itfaiyecilikte olur aslında
Bilgisayar programcılığı mezunuyum . böyle alan yerler yok mu