ForsBey adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bence Simple Press'tir.
Simple Press denedim fakat Wp'ye entegre yapınca İmzamdaki sitede yer alan 2 sidebar olduğu için forum çok küçük kaldı ve açıkcası pek hoş bir görüntü ortaya çıkmadı..