Nativity adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bir çok kişi için faydalı olarak düşünülen ancak internetin "çöp içerik" zenginliğine katkıdan başka çok büyük faydaları olmayacak bir program. Amacım satışınızı baltalamak veya programınızı kötülemek değil ancak böyle programları 100 dolara herkese satmak yerine 1000 dolara 3 kişiye satmanız taraftarıyım. Yoksa internet "bilgi paylaşımı" amacından sapıp "google yolma merkezi" haline dönüşmeye devam edecek.

Düşünmedim değil dediğinizi haklısınız.R10 ailesi faydalansın diye o fiyatı uygun gördüm.Fiyat düşünülebilir.Programı esas olarak satmak değilde kendim kullanıcam diye oluşturuyorum zaten.Talebe göre bişiler düşülebilir.Yani 1000 dolardan 3 kişi alıcaksa programın fiyatı bin dolar olur.