demreli adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
autoblogsamurai programı gibi aynı.Türkler tarafından böyle programların yapılması güzel ama 3 aylık 100$ fazla gibi
Evet esinlenme kaynağı olarak autoblogsamurai diyebiliriz daha önce kullandınız mı bilmiyorum ama ben kullandığımda bazı işler manuel hemde çeşitli sorunlarda ortaya çıkıyor.İşleri biz baya bir otomatikleştiriyoruz.Yani bir haftada bin blogspot siteyi eliniz kolunuz ağrımadan açabileceksiniz.Programın fiyatı ilk başta biraz pahalı gelebilir.Ama uzun vadede çok iyi paralar size kazandırıcaktır.Bunun dışında bir de link toplayan bir programı da hazır edicez.Fiyat konusunu tekrardan düşünülebilir.Ama yaptığı işe göre fiyatı uygun diye düşünüyorum.