3-4 ayda bir para verme olayı bana sıcak gelmiyor.Almışken bir kere alabileceğimiz bir fiyat olsa daha iyi olur
Bir kere alabileceğiniz fiyat olabilir ama programın fiyatı artıcaktır.Programa update koymayı düşünmüyoruz onun yerine sizin istekleriniz doğrultusunda neresinde eksiklik görüyorsunuz hangi özelliği istiyorsanız kısa zamanda ekleyip ay sonunda yeni sürümü yollicaz.Daha önce programı alanlar zaten küçük ücretlerle 3 ay sonra da programı kullanmaya devam edebilecekler.