valla gecikmiş ve takipte borcum olmamasına ve işyeri sahibi olmama rağmen ödemekte olduğum kredi borcum mazeretiyle 5 bin lira bile vermemişti bankalar, hangi bankaymış bu???
10 k ile ben olsam ne yapardım: sağlam site-siteler alır, işletirdim veya kaliteli domainlere yatırım yapardım...