Bende söyledim bi ton borç var yanlışlık olmasın diye ödeme konusunda sıkıntınız yok o yüzden çıkmıştır dedi bankacı.
Şükür ki kredileri zamanında ödüyorum kartlarında asgarilerini günü geçmedne ödüyorum bu yüzden olsa gerek..

yanımdaki arkadaşın sadece 2bin kart borcu var ona çıkmadı mesela beni arayan bankacıya anlattığımda sistemden baktı ve 2003 yılında 2 dönem kart ödememe var onu görüyorum dedi geçen sene de 2 dönem ödenmemişlik var büyük ihtimal bu yüzden çıkmamıştır diye cevap verdi.