Bugün arkadaşa kredi başvurusu yaparken internetten bende şansımı deneyeyim dedim.
2 adet kredi + 10 bin de kredi kartı borcum olmasına rağmen 10bin lira kredi alabileceğime dair sms geldi.Hatta 15 dk sonra da şubeden aradılar kimlik + maaş yazınızla gelip hemen alabilirsiniz diye..
Sadece kredibilitemi ölçmek için yollamıştım ama veriyorlar sağolsunlar

şu an da bi ton borç olduğu için almayı düşünmüyorum ama yine de aklımı kurcalıyor bu 10bin i alıp bir şeyler yapıp diğer borçları da kapatabilir miyim. fikir verebilecek olan var mıdır ?


10bin lirayı 36 ayda aylık 330 lira ile geri ödeyeceğim ( alırsam )

bu 10bin lirayı alıp nasıl katlayabiliriz..

dükkanda devralınabilir , boş dükkanda kiralanıp işe girişilebilir başka bir şey de olabilir..


fikir veren herkese teşekkürler