Malesef ekran çözünürlüğü cep teller için tasarlandığından ve benimki daha büyük dokunmatik ekran olduğundan pda lerin büyük ekranlı olanlarında bu program çalışmamakta kendi sitelerine de baktım ordada hep aynı hatalar. Yinede teşekkürler üstadım
Konu aktifdir DELL AXIM X51 de jar programları çalıştıracak bu tarz program aramaktayım
Saygılarımla,
Orkun