sis651 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Cihazına Esmertec Jbed kur ve Jar dosyalarını onunla açıp program içine yükle.
Bkz. http://www.f-blog.info/esmertec-jbed...-java-destegi/
Malesef ekran çözünürlüğü cep teller için tasarlandığından ve benimki daha büyük dokunmatik ekran olduğundan pda lerin büyük ekranlı olanlarında bu program çalışmamakta kendi sitelerine de baktım ordada hep aynı hatalar. Yinede teşekkürler üstadım

Konu aktifdir DELL AXIM X51 de jar programları çalıştıracak bu tarz program aramaktayım

Saygılarımla,

Orkun