Sonuna kadar okudum. Haklısın ve gerçekten de işin zor. Hayat bu işte. İş hayatı hele... Hele hele bayanla erkek aynı yerde çalışıyorsa..Aman Allahım !

Allah kolaylık versin. Mecburen sen de zamanla düzene uyuyorsun..