dracologia adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ürünün sıfırı 1000 TL civarlarında bildiğim kadarıyla. 450 gayet uygun bir fiyat hayırlı satışlar kardeşim..

Hadi sallanırda bu kadar mı sallanır kardeşim ? Netbook bu altın mı alıyorsun i3'lü yeni seriler 999 dan satılırken netbook 1 milyar olur mu hiç ?

Casper zaten ucuz bir marka ve verilen fiyat sıfır fiyatına yakın.

Yinede hayırlı satışlar sahibindende falan daha rahat satabilirsiniz aklınızda bulunsun.