mtn91 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
ben bu işi smf de yapmayı biliyorum ama bana yasak denildi yapmadım.amacım bana bunu yapmayı anlatın demek değildi zaten böyle kuraldışı bişey olursa google a nasıl şikayet edeceğiz onu öğrenmek istiyorum.kimsenin işine çomak soktuğum yok.

@Cycl0ne misafirlere forumu kapatıyolar ki konu görünmesin.ama google konuları görüyo ve indexi gördüğü şekil yapıyor.biz linke tıklayınca üye ol uyarısı geliyor.

Bu fikirle fazla ilerleyemessiniz. Kesin yasak diye bir şey yok. Google sadece botlarıma eşit davranın diyor o kadar botlar üstünde oynama yapmayın sizin iyiliğiniz için. R10 'nuda şikayet edin gizli kategorileri var . Hatta vergi dairesinede şikayet edin ücretli üyelik satılıyor.