AtomaniA adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Evet adam şehit edilmiş bazı kişiler tarafından, bize düşen kişinin soruşturmasını takip etmektir, sanıkları tahliye edenlere alkış tutmak değil.
...
kimseye alkış tuttuğum yok...böyle bir olayın açıkça siyasi çıkarlara malzeme edilmesine karşıyım...