tayfuncetin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bir netbook için çok yüksek fiyat bence.sifirlarini bu fiyata satan yerler var.
Ürünün sıfırı 1000 TL civarlarında bildiğim kadarıyla. 450 gayet uygun bir fiyat hayırlı satışlar kardeşim..