1992 senesinde yavru bir kedi almıştım. ve tam 14 sene bu kediye baktım bir fiil dışarı çıkmak bilmezdi sokak kedisi olmasına rağmen dışarı çıkmazdı fakat yaşlılıktan olsa gerek son zamanlarda kuyruğunu yemeye başlamıştı bizde hastalık bulaşmasın diye barınağa vermiştik. o nedenle kedileri severim gelelim esas konuya

kızım için bir hayvan almak istiyorum hayvan sevgisi ufak yaşta başlamalı. O nedenle büyümeyen bir kedi cinsi arıyorum. Nereden nasıl temin edebilirim ? Sizlerde var ise satmak istermisiniz ?