Merhaba arkadaşlar konuyu bir arkadaş için açıyorum. Küçük bi sorumuz olacka. Sürat kargoya telefondan veya mailden ulaşamadığımız için buraya açıyorum.

Şimdi sürat kargo ile anlaşmanız var ve kapıda ödeme ile kargo gönderdiniz. Takip kodundan takip ediyorsunuz. Adam iade ediyor kargo geri size geliyor. Siz kargoyu geri aldğınızda bu takip kodu silinir mi? Yani 2 3 ay sistemde kayıtlı kalmaz mı?

Kargoyu iade olarak teslim aldığımız an silinir mi bu kargo takip kodu?