Her şey ortada, fazla konuşmaya gerek yok. 10 gram beyni olan herkes ne olup olmadığını görebilecek kapasitededir sanıyorum, çünkü artık öyle bir noktaya geldi ki insanların gözüne sokuluyor, bu kadar pişkinler.
Ülkenin ne hale geldiği konusunda çok taze bir örnek,
Başbakan yaptığı icraatleri göstermek için kürsüye çıkıyor ve ilk olarak bir resim gösteriyor. Salonda ki halkın kendilerini temsil etmesi için seçtiği mebuslar bir anda ayağa kalkarak alkışlamaya başlıyorlar tezahürat şeklinde,
şaşıran Başbakan'ın yorumu ise şu oluyor ;
Durun yahu neyi alkışlıyorsunuz ? Bir daha ki göstereceğim resmi alkışlarsınız.
Başbakan'ın bunu söylemesinin sebebi ise ilk gösterdiği ve alkış alan resim kendisinden önce ki hükümetin yaptığı duble yollar, ikinci olarak göstereceği resim ise kendi hükümetinin yaptığı duble yollar.