VegaS adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Neyse hatırlamıyosun bile msn den falan ekledin... Neyse umarım biter ben bıraktım
Hocam k.bakma suan telefondan giriyorum bı yarım saat sonra şirkette olucagm o zaman bakarim