bu işin de cılkı çıktı. kanun marka bilmemne derken domain bırakmayacaklar webmaster'da...
telefon açtılar iletişim bilgilerinize ulaşamadığımız için şikayette bulunduk dediler bende satmadığımı belirttim kendime ait bir site açtığımı onlar hiç birşekilde alakası olan bir içerik bulunmadığınıda belirttim almak isterlersede ancak iyi bir teklif üzerine verebileceğimi söyledim yoksa zaten benim yaptığım siteden para kazanabileceğimi belirttm
ayrıca kendilerine ait bir tane içerik bulunmadığınıda kötüleyen yada iyileyen anlattım ama bugun tekrar davacı olmuşlar sanırım