İnternetimi smile adsl'e taşıyacaktım birkaç güne. Bana neden kapattırmak istiyorsunuz diye sordular ttnetden. Bende başka bir firmada daha uygun diye yanıt verdim. Tepkimi belirtme açısından tekrar arayıp kapattırmak istediğimi söyleyeceğim. Sebebini sorduklarında ise fiilitekelesonverelim.org internet adresinin başlattığı girişime destek amaçlı olduğunu söyleyeceğim.
Bişey değiştirecek mi ? Pek zannetmiyorum ama beni "1" olarak kabul edebilirsiniz. 1 demeden 2 diyemeyiz. Böyle böyle belki sesimizi duyurabiliriz.