TurkALB adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Netfactorde 1 gbit hat, ilginç.

O sanırım ethernet kartının göstergesi, tekrar kontrol edin. Bağlantı durumunda 1.0Gbps yazıyor diye hattın 1 gbit olacağını göstermez.



Hotfile'den nasıl verim almayı düşünüyorsunuz Linux'da ?
işletim sistemi ayrımı olduğunu sanmıyorum?