Netfactorde 1 gbit hat, ilginç.
O sanırım ethernet kartının göstergesi, tekrar kontrol edin. Bağlantı durumunda 1.0Gbps yazıyor diye hattın 1 gbit olacağını göstermez.
Hotfile'den nasıl verim almayı düşünüyorsunuz Linux'da ?
işletim sistemi ayrımı olduğunu sanmıyorum?