KaLpSiz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
sablon yokmu r10.net kuralları nerede kaldı.
Gerekli düzenlemeyi yaptım teşekkürler.

Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hayırlı satışlar.
Sağolun