Bugün itibariyle niobeweb'te olan 2 domainin süresini uzattım fakat işlemi (sözde) gerçekleştirdikleri halde panelimde hala uzatılmamış halde görüyorum bu da yetmiyormuş gibi kayıt ettiğim domaini hala almamışlar bende 3 saattir onların panele yansıtacaklarını bekliyorum, telefon ettim muhasebe de kimsenin olmadığını söylediler ve ne hikmetse önceden telefon açtığımda 2 siparişi muhasebe kısmına iletildiğini ve domainin yarım saat 1 saat içinde gerçekleşeceğini söylediler 3 saattir adamların keyfini bekliyorum sonuç 0 ve en basit regleme olayı yarın sabah 9'a kaldı + yettimi yetmedi nedense domain uzatma parasıyla beraber sipariş numarasını anlık ödememe rağmen şirkette domain için yatırılan para gözükmüyormuş ama uzatılacak domainin parası gözüküyormuş siz siz olun işlem yapacaksanız izmir şubesiyle konuşun istanbul şubesi her defasında ihmalkar + yavaş ve umursamaz bir şekilde çalışıyor....