Ben kullaniyordum fakat sadece okumak icin. Sonra surekli atmaya basladi. Safariden devam dedim. Aslinda guzel, kullanimi basit ama mesaj gondermek icin para istiyor. Para veremem onada alternatifleri varken
"Mesaj göndermek için para istiyor"u anlamadım ben de..?
Edit: Sanıyorum kısıtlı sürümünde mesaj gönderme özelliği yok ve "bu özelliği kullanmak için uygulamayı satın almanız gerekiyor" şeklinde demek istediniz. Eğer jailbreakli bir iPhone kullanıyorsanız Installous uygulamasından tam sürümünü free olarak indirip kullanabilirsiniz.