MacTR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
***** ve +18 içerik varsa diyor siteyi yazmak zorundasınız konuyu canlandırmak için pm isteyin flan yapmayın.
Sitede ***** içerik olduğu için böyle yazdım.. Yeterlimi açıklama ?