tayfuncetin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bir netbook için çok yüksek fiyat bence.sifirlarini bu fiyata satan yerler var.

Olabilir. İstenilen fiyat budur almaya niyetli olan kişilerle fiyatı tekrardan konuşuyoruz zaten.