kusura bakmayın ama bu tarz konular yüzünden forumun adsense kısmına girmiyuorum artık. kim az almış kim çok almış ne yani amacınız nedir bunu bize söledin az aldıgına dair ne oldu ne degisti ? aldıgın tıkların sayısımı ? verdigi ücretlermi degisti ? ya kardeşim böyle şeyleri birbirinizle paylasacaksanız özelden msn den falan paylaşın ya... valla ben cok sıkıldım sizlerin bu tarz konularınızdan. kimi der az aldım kimi der 0 aldım kimi der hitim düstü kimi der hitim yükseldi. biraz faydalı seylerden bahsedin lütfen yaaa...