Arkadaşlar sitelerden artık hiç bişe kazanamıyoruz.Böyle oluncada sitelerin değeride düştü forumda site satışı bile olmuyor.Google a dur diyecek birilerinin piyasa cıkması lazım Yoksa bu şekilde giderse google webmasterlari sömürücek benden demesi .İnşallah bing yada microsoft buna dur diyebilir.Google in verdiği o komik rakamlardan kurtuluruz