AlacakaranLik adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
s.a 2 sorunum var 1.cisi videoları izleyemiyorum player sorunu galiba onu nasıl kuracam siteye

2.nci ise facebook videobotu hakkında

botda hata alıyorum nasıl halledicem kod altta
1.nci sorun cevabı : izle php yi aç ve sonu player.swf olan linkleri bul ve iki mesaj aşağıda paylaştığım player linklerinden biriyle değiştir. tahmini 4 tane olması gerek aynı linkten.

2.nci sorun cevabı : o hata veren satırı bul ve başına @ işaretini koy sorun düzelecektir.

yani admin klasörünün içindeki facebook-botu.php dosyasını aç 3. satırın en başına @ işareti koy

örnek

session_start() böyle iken
@session_start() böyle olacak.