s.a 2 sorunum var 1.cisi videoları izleyemiyorum player sorunu galiba onu nasıl kuracam siteye
2.nci ise facebook videobotu hakkında
botda hata alıyorum nasıl halledicem kod altta
1.nci sorun cevabı : izle php yi aç ve sonu player.swf olan linkleri bul ve iki mesaj aşağıda paylaştığım player linklerinden biriyle değiştir. tahmini 4 tane olması gerek aynı linkten.
2.nci sorun cevabı : o hata veren satırı bul ve başına @ işaretini koy sorun düzelecektir.
yani admin klasörünün içindeki facebook-botu.php dosyasını aç 3. satırın en başına @ işareti koy
örnek
session_start() böyle iken
@session_start() böyle olacak.