saka adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
İşte bu yüzden lisans devir alırken sadece maili almamak lazım. Kendi mailinize devir yaptırmak en mantıklısı. devir yapılırken bu bilgiler isteniyor zaten.
Lisansı alırken yaptığımız anlaşmada R10'dan olan arkadaşımız, GG üzerinden yapmış olduğumuz alışverişi onayladığım taktirde mailini vereceğini söyledi, güvendim onayladım, (bir daha asla) fakat daha sonra telefon numarasını vermeyi tercih etti, herhangi birşey olursa aramam için-miş...Aylardır lisans mailini bekliyorum bu nedenle hiçbiryerden destek alamadım.Sonunda mecbur kalarak aradım biraz sorunlu oldu fakat sonuç olarak kendi mailime lisansı geçirebildim.
Yardımlarınız için Teşekkürler.