Konu
Windows vps aranmakta
03-01-2011, 11:35:39
#8
y4kup
Aslında plesk 8.6 daha iyi bana göre ama elimizdeki yedekler 9.5 de alındığı için 8.6 ya olmuyor maalesef.
DWteknoloji özür diliyorum ama 60vps + 70lisans = 130 TL gibi bir bütçemiz yok bu tarz bir vps 50-60 tl den sağlayan bir çok firma var.