inanbayram adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Günaydin,



Bu yazdiginizi anlamadim. Sizde Plesk lisansi varmi?
Hayır.

Mevcut kullandıkları panel, plesk 9.5 ve yeni sağlanacak olan VPS üzerinde de bu paneli isterler, ayrıca ellerindeki mevcut yedekler de plesk 9.5'ten alınma olduğunu anlatırlar.