NepenTheS adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam sıvı nitrojen de olabilir.
Sıvı nitrojeni yoldan geçen her adama vermezler Bulması zordur buldun diyelim alamassın.

Aldın diyelim eline damlasa hücreleri kuturuyor öldürüyor. Bunları saklama kabları bile 300€ dan başlıyor

Diğer bir konu bunu ısıtmadan işlemcinin üstüne devridaym yollarsak işlemci çatlar O derece soğuk yani.


Şimdi boru araştırıyorum hocam