Hocam sıvı nitrojen de olabilir.
Sıvı nitrojeni yoldan geçen her adama vermezler

Bulması zordur buldun diyelim alamassın.
Aldın diyelim eline damlasa hücreleri kuturuyor öldürüyor. Bunları saklama kabları bile 300€ dan başlıyor
Diğer bir konu bunu ısıtmadan işlemcinin üstüne devridaym yollarsak işlemci çatlar

O derece soğuk yani.
Şimdi boru araştırıyorum hocam