blue7 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Msn emde eklisiniz ancak hiç online değilsiniz.
bende de siz sürekli offline sınız.
Msn e gerek yok zaten, size vbseo.com forumlarındaki kullanıcı adı ve mailimi verdim. Transfer için başka bir bilgiye ihtiyaç yok sanırım.