qLd adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
tabelacıda ilk işe başladığım da maaşım 300 liraydı. üstelik bu sayılan işlerden kat kat ağır bir işti. aradan 4-5 ay geçmedi. baskıcı eleman cıkarıldı beni aldılar oraya. aradan 1 ay geçmedi maaşım 400 oldu. bundan sonrada 2. ayda 600 yapıldı. suan orda calısmıyorum baska bi tabelacıda ise basladim maasim yine aynı. ve yaşım 16. bence bu verilen maaş , verilen imkanlar çok ama çok iyi. sonuçta oturduğun yerde calısacaksın. günde en fazla 2 kere ayağa kalkar ortalığı temizlersin. neyse eğer konu sahibi evvden calısacak eleman arıyorsa görüsebiliriz.

ve hala daha USTA olduğumu zannetmiyorum.

aslında tam sizin gibi bir adam lazım bize de umarım çok daha fazlasını elde edersiniz zamanla.

bu arada konu baya eğlenceli bir konu ama samimi olarak çalışacak kişiler çıkmaması ilgimi çekti.
Sanırım daha önce defalarca analizini yaptığım sorunsal yine çalışmış: buradaki hemen hemen herkesin çok yüksek beklentileri var ve herkes kendini en tepede görüyor. Oysa hayat gerçekten çok zor ve düzenli bir gelir her zaman önemlidir. Uygun bir kişi için sunulanların makul olduğunu düşünüyorum.

saygılar...