olan kısımda xid tamamen silin
sayfa urlsine göre otomatik olarak yorumlarınızı ayıracaktır.
Edit:
kodunu sayfanın başına değil, yorum kodunuzun üzerine koyacaksınız.
aşağıdaki gibi
çok teşekkür ederim bilgi için... kaç gündür çözemiyordum. Meğerse xid kodunu silmeliymişim :P