Konu
Bu gösterime tık neden az ?
02-01-2011, 13:27:07
#9
Tweaker
Gizlen adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
valla ben gösterimi fln bıraktım gelene bakıyorum gelen iyi ise sıkıntı yok bence.
gelen kötü
demreli adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
normalde 11 tıka 7-8 $ alırdım dün gece 3$ almışım
11 tık a 1$ alsam bu konuyu açmazdım. o kadar kötü yani.