Gizlen adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
valla ben gösterimi fln bıraktım gelene bakıyorum gelen iyi ise sıkıntı yok bence.
gelen kötü

demreli adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
normalde 11 tıka 7-8 $ alırdım dün gece 3$ almışım
11 tık a 1$ alsam bu konuyu açmazdım. o kadar kötü yani.