Konu
Çırak Aranıyor
02-01-2011, 13:15:24
#34
Dogan
Ben İstanbul'da yaşasam, işim olmasa, internette bir şeyler öğrenmek istesem dakka durmaz giderdim. Yemişim 300 TL'sini. Pagan'ı tanımam ama forumdan takip ettiğim kadarıyla öğretecekleri bence o 300 TL'den kat be kat iyidir.