Konu
Ben Bu Telekomun
03-11-2007, 13:50:46
#4
ExTrAorDiNaRY
_Kaos_ adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Sonunda açıp telefon ağzıma geleni söyleyeceğim..
sakin ha deneme
benim hem tlf hem adsl kesilmişti, cepten bi ariyim dedim 350 knt patladi
ve hala tlf açan birisi olmadi