Konu
2 Tıka 0,01 Dolar :(
01-01-2011, 15:40:51
#15
Egobusch
Aynı sorun bendede var sürekli eğer devam ederse Adsense kullanmıyacam artık. Diğer firmaların en azından ne verdiği belli.