R10da bi konu acılsın Hemen mualefet olcak birileri cıkıyor.. Arkadas gördügü birşeyi sizinle paylasmıs. nerdeyse kavga ediceksiniz. Bu kadar yapmayın arkadaslar. Bilenler paylasmazsa bilmeyenler nasıl ögrenicek (Genel olarak Her konu icin Konusuyorum )
10 numara bir yorum olmuş

Katılıyorum...
Öncelikle tüm r10 üyelerine merhaba , 2 3 aydir gördügüm gibi sürekli adsense hesaplari hile yapmadıklari halde banlananlar oluyor bunun sebebi olarak şunu diyebilirim gözümlede gördüm ve yapanlarda var bir kaç kişi örnek olarak adwords reklamlari alan bir arkadaşım var ve arkadaşımın kendine ait sağlikla ilgili ürünleri var bir gün yanina gittim ve bana işte murat boyle boyle ürünlerim satilmadi ve bak izle parayi şimdi nasıl alicam bak gör demişti ve googledan herneyse arkadaşımı dikkatle izlerken bankayı aradi ve bankaya şunu dedi işte kredi kartım google tarafından birisi kullanmış ve üzerinden 4000 dolarlık çekilmiş dedi ve aradan 1 saat geçti arkadaşımdan dilekçe istendi ve google adwords dan çekilen 4000 dolarlık parayi geri iade ettirdi yani açıkcasi bazi kişiler yüzünden adsenseden banlaniyorsunuz mesala ben gireyim adwords reklam vereyim reklamlarım cıkıyor ve o kadar reklamlara tıklaniyor vs 1 hafta sonra kredi kartımdan çekeyim geri iade icinde dilekce yazayım hemen google bankaya geri iade ediyor yani olan reklam yayınlıyanlara oluyor ne kadar sitede reklamım cıkmış ise o kadar reklam cıkanlar geçersiz tıkdan banlaniyor bu konuyu geçende acmış bulunmaktayim ama r10 moderatör lerden birisi kaldırdı umarım bu konuyuda kaldırmaz sonuçda burda banlanma sebebinden bahsediyorum bu konuyle ilgili google üzerine düşmez ise artık google adsense devri bitmiş olucaktir.
Bu kadar basit iade yapılmaz. Yani bunu ne banka ne google yapmaz. Sen olsan yapar mısın?
Yani yapıyorsada gerçekten çok saçma. Olabilir belki arkadaşına yapmışlardır ancak herkese olan birşey olacağını sanmam. Öyle denk mi geldi diyecem ama oda saçma oluyor
Tabiki bu şahsi görüşüm.
Bu arada arkadaşa katılıyorum. Burada muhalefet olmayı çok seviyorlar. Bir yazı ile bin düşman kazanıyorsun gibi birşey oluyor...
kardeş çok biliyor değil bizde yaşadık aynı olayı.
kredi kartı bilgilerim çalındı ve 1000 dolarlık bir ödeme yapılmış. banka direk sms ile şu şirkete şu tarihte şu kadar para ödediniz. eğer bu ödemeyi siz yapmadıysanız bankamızla irtibata geçiniz diye sms geldi.
2-3 saat sonra gördüm mesajı direk bankayı aradım dilekçe gönderdim ve 1 hafta sonra param iade edildi.
bana anlatılan prosedüre göre de 1 hafta içinde itiraz etme hakkına sahipmişim.
sen diyorsun ya boş konuşmuyorum diye.
bizim boş konuştuğumuzu nerden çıkartıyorsum
Bu bahsettiğin sms hizmetini her banka vermiyor. Ayrıca işlemler firmadan firmaya farklılık gösterebiliyor.
Kimi iadeler 1 hafta kimi 1 ay bu banka ve firma arasındaki anlaşma ve iletişim ile alakalı birşey.
Kimi bankadan git biranda 5.000 TL çek çok beklersin sms 'i
Ay sonunda 5.000 TL önüne gelince öğreniyorsun yada internet bankacılığı vs. alternatiflerden.
Konuyu açan arkadaşada sanada herhangi bir muhalif olma fikrim yok yanlış anlaşılmasın