ShenShakRock adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
bende spartacus u ızledım hatta ocakta 2. sezon baslıyomuş ama basroldekı adam degısmıs. bu Rome dızısı nasıl güzel mi? izlemeye değer mi bari?
Rome dizisini izlemenizi tavsiye ederim. Çok kaliteli bir dizi yapmışlar. Neredeyse çok az bilg. efektleri kullanmışlar.Herşey çok gerçek.Binalar, şehirler v.s. Oyuncu kadrosu, figüranlar v.s çok kalabalık bir dizi.

Şu siteden indirmiştim ben 2 sezon. Sonra Bsplayer ile açınca altyazısını kendisi otomatik buluyor.